کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

جراحی بینی شکسته

جراحی بینی شکسته

جراحی بینی شکسته ازجراحی های بینی است . شکستگی بینی در بیشتر افراد به دلایل مختلف ایجاد می شود اما بیشتر ین دلیل شکستگی براثرتصادف ویا برخورد با جسم سنگین و سخت اتفاق می افتد. همچنین شکستگی بینی به دلیل زمین خوردن ،سقوط ، تصادف ، انواع ورزش هاو بسیاری از اتفاقات دیگرنیزبرای فرد اتفاق می افتد. زمانی که بینی فرد دچارشکستگی می شود ، درظاهر بینی فرد تغییراتی به وجود می اید که نیاز به جراحی بینی در دیده می شود.

جراحی بینی شکسته

در بیشترنوع شکستگی صورت شکستگی بینی  نیز رخ می دهد. بنابرمطالعات که در شکستگی صورت انجام گرفته است، نیمی از شکستگی های صورت به همراه  شکستگی بینی اتفاق می افتد.

زمانی که بینی فردی دچار شکستگی می شود  باید در اولین روزهای شکستگی به جراح  مطمئن مراجعه کند. زیرا هرچه شما  برای درمان ورفع شکستگی زودتراقدام کنید از جراحی بینی نتیجه بهتری بدست خواهید آورد زیرا بینی های شکسته در روزهای اول  برای ترمیم آمادگی بیشتری نشان می دهد.

علایم شکستگی بینی

هنگامی که بینی شما به هر دلیل مختلفی دچار آسیب دیدگی می شود معمولا بینی دچارکبودی، تورم و خونریزی می شود. علائمی که شکستگی بینی را نشان می دهدعبارتند از :

حساسیت واحساس شدید دردهنگامی که بینی خود را  لمس می کند ،همچنین شما علائمی مانند  تورم درصورت یا بینی، کبودی در اطراف بینی ،بدشکلی و بد فرمی بینی را مشاهده خواهد کرد.

 ودر صورتی که بینی خود را لمس کنید  وبه بینی خود دست بزنید احساس  شکستگی ، خرد شدگی یا سایش به گوش تان  می رسد و فرد در بینی خود احساس  درد و مشکلات تنفسی  خواهد داشت.

منبع : http://iran-beauty.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.