کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

جراحی سینه زیبایی

جراحی سینه زیبایی

جراحی سینه زیبایی یکی  جراحی های زیبایی در مبان خانم ها  است که می تواند با فرم دهی به سینه ظاهر زیبابه  سینه زنان بدهد  با انجام جراحی سینه زیبایی  سینه‌های شل شده و آویزان که ممکن است به دلایلی مانند ارث بارداری، شیر دهی، کاهش وزن و پیری ایجاد شده است بهبود یابد.

 

 

جراحی زیبایی سینه

هدف افراد از انجام  جراحی سینه زیبایی  انتقال بافت سینه به سمت بالا تر و  سفت کردن وفرم دهی به سینه ها در صورت افتادگی است .در هنگام کشیدن بافت سینه به سمت بالا هیچ بافتی اضافه کم نمی‌شودو اندازه سینه ها هم  ثابت باقی می‌ماند وجراح سینه با انجام  جراحی سینه ها رابه سمت بالا حرکت می دهد .

روش‌های مختلفی برای فرم‌دهی و زیباتر کردن سینه وجود دارد. انتخاب نوع روش به شکل و محل شل‌شدگی سینه ها بستگی دارد.

 

هدف از انجام جراحی  سینه زیبایی

جراحی سینه زیبایی  معمولا با دوهدف برای زنان  انجام می شود بزرگ کردن و تغییر شکل سینه وهمچنین کوچک کردن و فرم دهی به سینه است

 

جراحی سینه با هدف بزرگ کردن سینه ها

یکی از روش مناسب برای افرادی که سینه های کوچک دارند انجام پروتز سینه است.امروزه  دو نوع پروتزدر بین پزشکان برای جراحی سینه زیبایی استفاده می شود پروتز سیلکونی و پروتز آب نمکی . در جراحی پروتز سینه به روش آب نمکی برشی در سینه  فرد ایجاد می شود و پروتز در زیر بافت سینه یا پشت دیواره قفسه سینه قرارخواهد گرفت . بعد از قرار دادن پروتز در سینه آن را با محلول آب نمک پر می کند.

منبع : http://iran-beauty.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.