کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

عمل پف چشم

عمل پف چشم

عمل پف چشم از جراحی های زیبایی پلک است با افزایش سن در بیشتر افراد تغییراتی در ساختمان پلک‌ آنها ایجاد می‌شود که این امر موجب می شود ظاهرفرد پیرتر و خسته تر به نظر برسد.

درحقیقت باید گفت که عمل پف چشم یک جراحی زیبایی است که به منظور اصلاح تغییرات در ظاهر چشم  و ایجاد ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر انجام می‌شود.

 

عمل یف پلک

 

عمل پف چشم  یکی از شایع‌ترین روش‌های جراحی زیبایی است که با برداشتن پوست، چربی وعضله اضافی و اصلاح موقعیت پلک، باعث بهبودی  قابل توجهی در ظاهر فرد می شود و قیافه‌ای فرد جوانتر و سرحال‌تر به نظر می آید نتایج حاصل از عمل پف چشم تا سال‌ها و گاهی به صورت مادام العمر برای فرد باقی می‌ماند.

منبع :http://iran-beauty.ir

لیفت سینه

لیفت سینه

لیفت سینه یکی از روشهای جوانسازی سینه می باشد که طی  انجام آن پوست اضافی در قسمت سینه برداشته می شود و بافت آن به اطراف کشیده می شود و ظاهر جدیدی به آن داده می شود به این ترتیب خطوط سینه ها نیز  مشخص می گردد.

لیفت سینه

لیفت که برای جوانسازی سینه  انجام می شود برای کسانی که درطول زمان به هر دلیلی دچار تغییراتی در شکل سفت سینه ها شده است و سینه شکل خود را از دست داده اند. این تغییرات که بیشتر به دلیل بارداری،شیردهی ، تغییرات در وزن افراد ،افزایش سن ، وراثت ایجاد می شود.

چه کسانی مناسب لیفت  هستند

لیفت سینه  بر سایز سینه ها و شکل گرد بخش بالایی سینه هاتاثیر گذار نیست . اگر فردی بخواهد  تنها سینه های آنها پرتر باشد گزینه لیفت  روش مناسبی است اگرفردی سینه های کوچکی دارد با  لیفت سایز سینه ها ی خود را کاهش می دهد.

یکی از گزینه های مناسب برای انجام لیفت سینه  افرادی هستند که  از لحاظ فیزیکی سالم هستند و وزن ثابت نیز در یک دوره داشته اند این افراد برای لیفت  نباید از سیگار استفاده کنند،

منبع :iran-beauty.ir

جراحی بینی ترمیمی

جراحی بینی ترمیمی

جراحی بینی ترمیمی در حقیقت همان جراحی بینی ثانویه می باشد .با انجام این جراحی پزشک تلاش می کند مشکلاتی که به دلیل  جراحی اولیه در بینی فرد ایجاد شده است را برطرف کند.

 

جراحی بینی ترمیمی

 

در جراحی بینی اولیه به هر دلیلی  ممکن است در بینی  یک فرد مشکلاتی ایجاد شود این افر برای برطرف شدن این مشکل یابد به یک جراح بینی ترمیمی مراجعه کنند.

جراحی بینی ترمیمی چیست

جراحی بینی ترمیمی همان گونه که از نام آن پیدا است  بیشتر برای اصلاح وباسازی مشکلاتی که در جراحی بینی اولیه ایجاد شده است انجام می شود . در بعضی مواقع  ممکن است درحین انجام اولین جراحی بینی جراح به  بعضی نکات ریز توجه  نکرده یاشد ودربینی فرد برخی نواقص ایجاد شده باشد .این نقص ها  که در بینی فرد به هرد دلیلی ایجاد شده است موجب می شود که بیمار از جراحی  بینی خود رضایت نداشته باشد وتصمیم به جراحی بینی ترمیمی بگیرد

منبع : http://iran-beauty.ir

جراحی پلاستیک سینه

جراحی پلاستیک سینه

جراحی پلاستیک سینه در حقیقت به کل عمل های  زیبایی سینه  اطلاق می شود پزشکان با انجام  جراحی پلاستیک سینه می توانند شکل ،حالت ، واندازه سینه ها را بهبود ببخشند و همچنین افرادی که به هر دلیلی مانند سرطان سینه  مجبور به  برداشتن سینه خود شده اند پس از برداشتن سینه با انجام جراحی پلاستیک سینه Tسینه های خود را ترمیم کنند و شکل وحالتی دوباره به آن بدهند.

 

جراحی پلاستیک سینه

 

شما با انجام جراحی پلاستیک سینه می توانید درظاهرسینه خود تغییراتی ایجاد کنید و این تغییرات را شما بعد از جراحی احساس می کنید .

درجراحی پلاستیک سینه با انجام روشهای مختلف جراحی زیبایی سینه پوست های اضافی دراین ناحیه به راحتی برداشته می شود ونوک سینه و حالت سینه شما را در جای مناسب خود قرار می گیرد . و شما سینه ای زیباتر و خوش فرم تری بعد از جراحی خواهید داشت.

منبع : http://iran-beauty.ir