کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

جراحی ترمیمی سینه

جراحی  ترمیمی سینه

جراحی ترمیمی سینه معمولا به دنبال بازسازی و یا بازگرداندن تمام یا بخشی از سینه که به وسیله جراحی برداشته شده است انجام می شود .

البته ممکن است  جراحی های رایج دیگری نیز وجود داشته باشد که ممکن است به تنهایی و یا با سایر اعمال جراحی ذکر شده انجام گیردبه عنوان مثال  فرورفتگی های نوک پستان،کوچک کردن نوک پستان و اصلاح ناهنجاری های پستان  را می توان همزمان با ترمیم سینه انجام داد.

جراحی ترمیمی سینه

دلایل  انجام جراحی  ترمیمی سینه

جراحی ترمیم سینه ممکن است به دلایل مختلفی انجام شود که در اینجا به برخی از این دلایل اشاره شده است.

 -خالی شدن پروتز سینه

  -نشت سیلیکون از پروتز

  – آویزان شدن سینه ها بعد از جراحی پروتز سینه

  انقباض کپسولیکی از عوارض پروتز سینه تشکیل کپسول فشارنده در حاشیه پروتز می باشد که در این صورت ترمیم پروتز سینه باید صورت گیرد.

-تمایل  فرد به تغییر اندازه ی سینه ها

-درد به دلیل  انقباض کپسول

-نگرانی فرد در مورد  پاره شدن یا جابه جایی پروتز سینه

-تغییر جنس پروتز سینه به سیلیکون یا تغییر مدلهای مختلف پروتز

در طول زمان فرم پروتز سینه و همچنین بافت پستان ممکن است  تغییر کند و باعث ایجاد ظاهر یا احساسی شود که به اندازه ی نتیجه ی اولیه رضایت بخش نباشد به همیمن دلیل فرد تصیم به تغییر پروتز سینه می گیرد.

این را بدانید که جراحی  ترمیمی پروتز سینه یک عمل استاندارد و روتین نیست و به طور خاص باید مطابق میل و نظر بیمار انجام شود.

منبع : http://iran-beauty.ir

هزینه جراحی سینه

هزینه جراحی سینه

هزینه جراحی سینه با توجه به نوع جراحی متفاوت است . اما می توان گفت با اندکی تحقیق می توانید  به حدود هزینه ها دست پیدا کنید . همانطور که می دانید جراحی های سینه وروشهای متفاوتی برای جراحی وجود دارد که در هر فرد با توجه به نیاز آن متفاوت است.

هزینه جراحی سینه

به عنوان مثال برخی افراد به صورت ژنتیکی سینه های کوچکی دارند و به دنبال افزایش سایز سینه هستند .پزشک برای  این گونه افراد معمولا از جراحی پروتز سینه پیشنهاد می دهد.

البته پروتز های سینه نیزدر سایز های مختلفی وجود دارند . هر خانم با توجه به استخوان بندی و وزن خود می تواند سایز مورد نظر خود را انتخاب کند  اما  در نهایت این جراح سینه است که تشخیص می دهد که  چه اندازه ای از پروتز سینه برای شما مناسب است.

 

 

 

 

 

 

هزینه جراحی سینه چقدراست

همان گونه که می دانید هزینه یکی از فاکتور های بسیار مهمی در جراحی سینه محسوب می شود که در تصمیم گیری و انتخاب جراح متخصص برای انجام جراحی پستان تاثیر زیادی دارد.

تعدادی از افراد هزینه را ملاک اصلی برای انتخاب جراح متخصص سینه می دانند  در صورتی که فرد  برای این انتخاب جراح خوب باید مهارت، تجربه، آگاهی جراح در این زمینه را عاملی اصلی برای این انتخاب خود  قرار دهد وهزینه جراحی ملائک اصلی نباشد.

 

کی از عواملی که تعیین می کند فرد متقاضی  جراحی سینه را انجام می دهد یا خیر، هزینه این جراحی می باشد . به عنوان مثال هزینه جراحی پروتز سینه بستگی به پزشک و نوع پروتزی که انتخاب می شود دارد .

منبع :  http://iran-beauty.ir