کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

هزینه عمل بینی

 هزینه عمل  بینی

هزینه ی عمل بینی برای افراد  براساس نوع بینی آنا متفاوت است .زیرا درهزینه عمل بینی بیشتر تغییراتی که در بینی فرد صورت می گیرد تاثیر گذار است همین طوربه عملکرد پزشک در هنگام جراحی بستگی دارد به طور کلی می توان گفت که هزینه عمل  بینی بیشتر به هزینه جراح،هزینه متخصص بیهوشی ، هزینه دارو،وسایل مصرفی وهزینه های بیمارستان بستگی دارد.

هزینه عمل بینی

سالهای  اخیر جراحی زیبایی بینی در بین مردم به ویژه زنان رایج شده است  اما بیشتر این افراد قبل از جراحی به دنبل هزینه عمل بینی خود هستند ودر این مورد در همان جلسه مشاور از جراح خود پرس وجو می کنند در این باره باید گفت که هزینه عمل بینی برحسب نوع بینی و نوع پوست بیماربا  فرد دیگر متفاوت است. به عنوان مثال افرادی که بینی های استخوانی دارند هزینه کمتری را برای جراحی بینی نسبت به دیگرافراد پرداخت می کنند. البته تجربه ومهارت جراح شما و محل انجام جراحی از مواردی است که در هزینه عمل بینی موثر است.

تقریبا می توان گفت هزینه عمل  بینی شما بیشتر به شهرت جراحی که انتخاب می کنید بستگی دارد. درهزینه عمل  بینی تخصص جراح در جراحی بینی، صلاحیت های حرفه ای، تجربه، شناخته شده بودن و معروفیت جراح موثر است.

قیمت عمل بینی

عمل بینی یکی  ازمهمترین عمل‌های زیبایی بر روی صورت فرد است زیرا به طور مستقیم در زییایی فرد تاثیر می گذارد  و به همین دلیل  هزینه این عمل زیبایی نسبت به سایر عمل های زیبایی تا حدی بالاتر است.

به دلیل اینکه در این عمل با ساختارهای بسیار ظریف بینی پزشک شما کار دارد این جراحی باید با دقت وتوجه دقیق به جزئیات واصلاح دقیق بینی فرد انجام شود .زیرا جراح علاوه براصلاح  وضعیت غضروف بینی ساختار استخوانی بینی و پوست آن را نیز باید  تغییر می‌دهد تا به یک نتیجه طبیعی و مطلوب دست یابد. در نتیجه جراح توجه خاصی به نتیجه جراحی و عملکرد مناسب بینی دارد . به این ترتیب پیچیدگی جراحی بینی  می‌تواند به‌طور مشخص بر قیمت عمل بینی تاثیر گذار باشد.

می‌توان گفت که به طورکلی  قیمت عمل بینی در ایران بین ۲ تا ۲۰ میلیون تومان است و بالا بودن قیمت لزوماً به علت بهتر بودن کیفیت جراحی  بینی نیست.بلکه قیمت بالا عمل بینی بیشتر به تبحر وشهرت جراح شما بستگی دارد .

منبع : http://iran-beauty.ir

جراحی پف پلک

جراحی پف پلک

جراحی پف پلک برای افرادی  انجام می شود که پلک چشم آنها همراه با پف است .با افزایش سن افراد در ساختمان پلک‌ برخی افراد ممکن است دچار تغییراتی شود که همین امر باعث می‌شود فرد سنی بالاتر از سن خود داشته باشد وظاهر آنها خسته تر به نظر می آید.

جراحی پف پلک

 جراحی پف پلک  نوعی جراحی زیبایی است که بیشتر برای  اصلاح تغییرات و ایجاد ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر انجام می‌شود. بلفاروپلاستی یا جراحی پف پلک از شایع‌ترین روش‌های جراحی زیبایی می باشد که پزشک شما  پوست، چربی و عضله اضافی در این ناحیه را برمی دارد و ایرادات پف چشم فرد را با این روش برطرف می سازد، که این امر باعث بهبود قابل توجهی در ظاهر فرد شده و چهر های فرد جوان تر و شاداب تر به نظر می رسد.

افزایش سن وانجام جراحی پف چشم

عمده تغییراتی که ممکن است  بالا رفتن سن در چشم افراد ایجاد شود عبارت است از:

-ایجاد چروک‌های ظریف در اطراف پلک‌

– شل شدن پوست پلک‌ها که در برخی افراد حتی منجر به آویزان شدن پوست لبه پلک می شود.

– چربی اضافه در زیر پوست پلک‌ها تجمع پیدا می کند.

– عضلات پلک‌ها با افزایش سن شل می شود.

-افتادگی پلک یا ابرونیز با افزایش سن مشاهده می شود.

تمام  این تغییرات موجب می شود چهره فرد سال خورده و خسته به نظر برسد و نیاز به انجام جراحی پلک داشته باشد.

منبع : http://iran-beauty.ir

بهترین مارک پروتز سینه

بهترین مارک پروتز سینه

بهترین مارک پروتز سینه: با توجه به اینکه پروتز سینه جزو جراحی های زیبایی ای است به ویژه در چند سال اخیرمورد توجه  بیشتر خانم ها قرار گرفته است، بنابراین بیشتر خانم ها  قبل از انجام عمل در مورد بهترین مارک پروتز سینه سوالات متعددی در این باره می پرسند یکی از این سوالات این است که بهترین مارک پروتز سینه کدام است؟

انتخاب بهترین مارک پروتز سینه

بهترین مارک پروتز سینه کدام است

انتخاب بهترین مارک پروتز سینه برای فرد  مهم است چرا  پروتز سینه باید با توجه به  شرایط جسمی و نوع مشکل فرد انتخاب شود بهترین مارک پروتز سینه هم می تواند در نتیجه جراحی تاثیر گذار باشد . به همین دلیل پزشکان همواره سعی  می کنند از بهترین پروتز سینه استفاده کنند .

در این مقاله توضیحات لازم برای انتخاب پروتز سینه ومعرفی بهترین مارک پروتز سینه پرداخته شده است تا بتوانند با شناخت مارک ها،با آگاهی و شناخت بهتری بهترین مارک پروتز سینه را انتخاب کنیم  و تصمیم درستی برای جراحی سینه داشته با شیم.

انتخاب بهترین مارک پروتز سینه

برای تولید پروتزهای سینه مخصوصا بهترین مارک پروتز سینه ،تکنولوژی بسیار بالایی نیز است که کشورهای کمی این نوع تکنولوژی را در اختیار دارند وسعی می کنند ایمپلنت های درمانی و زیبایی با کیفیتی را تولید کنند.فردی که قصد انجام عمل پروتز سینه را دارد باید از کیفیت پروتزی که قرار است در جراحی استفاده کند مطمئن شود و بهترین مارک پروتز سینه را برای جراحی خود  انتخاب کند تا بتواند به نتیجه دلخواه در این باره دست یابد.

منبع : http://iran-beauty.ir

جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی

جراحی بینی فانتزی یکی از جراحی های زیبایی بینی می باشد که برای مدت کوتاهی در بین افراد طرفداران بسیاری پیدا کرده بود  زیبایی وتناسب بینی می تواند  درجذابیت بینی فرد تاثیر گذار باشدویک بینی نامتقارن می تواند  کاملا زیبایی چهره فرد  را تحت تاثیر قرارمی دهد و به همین علت اعتماد به نفس فرد پایین می اید.

بینی فانتزی در سالهای اخیر در بین بعضی ازخانم ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است .برخی از خانم ها بدون در نظر گرفتن مشکلاتی که ممکن است بعد ازجراحی بینی فانتزی یا عروسکی برای انها پیش آید به این عمل اصرار دارند.

جراحی بینی فانتزی

زیرا جراحی بینی فانتزی نیاز کوچک شدن غیراستاندارد بینی وهمچنین ایجاد انحنا بیش ازاندازه در نمای نیمرخ و کوتاه شدن و کم شدن ارتفاع بینی در نمای نیمرخ بینی داردکه در اصطلاح  همان سر بالا شدن نسبی بینی است.

این افراد خواستار باریکی بیش از اندازه تیغه وایجاد شیار در نمای روبرو بینی هستندیا به اصطلاح خط افتادن  ظریف بالای پره بینی که بیشتر خانم ها به آن علاقه دارند.

بینی نیمه فانتزی

علاوه بر بینی فانتزی نوع دیگر از بینی به نام  نیمه فانتزی نیز وجود دارد. بعضی از متقاضیان خواستار  جراحی بینی عروسکی یا فانتزی هستند اما فرم بینی انها برای جراحی بینی  فانتزی مناسب نیست .در بینی نیمه فانتزی متقاضیان  خواستار این هستند که قوس روی بینی یا نوک سربالای بینی شان تغییرکند.در نتیجه می توان گفت این نوع  بینی ترکیبی از فرم فانتزی و فرم طبیعی است در اصلاح  همان گونه که در بالا گفته شد بینی نیمه فانتزی گفته می شود.

در مورد جراحی بینی نیمه فانتزی  باید گفت که این نوع بینی مناسب افرادی است که تغییرات برروی بینی  خود را به صورت متوسط بخواهند ونمی خواهند بینی شان بیش ازاندازه طبیعی یا بیش ازحد فانتزی باشد.

منبع : http://iran-beauty.ir/

لیفت پلک بالا

لیفت پلک بالا

لیفت پلک بالا یکی از  جراحی های زیبایی پلک است،با انجام  این جراحی دید شما نسبت به  محیط و اشیا بهتر خواهد شد همچنین با انجام لیفت پلک بالا حالت وشکل ظاهری چشم های  شما نیز بعد از جراحی بهبود می یابد وشما بعد ازانجام جراحی شما دید بهترو  احساس بهتری خواهید داشت.

لیفت پلک بالا

  با انجام لیفت پلک بالا بسیاری از  مشکلاتی مانند  پف پلک ها، اصلاح افتادگی پلک و پوست اضافی در پلک بالای افراد برطرف خواهد شد. البته بهتر است این را بدانید که جراحی لیفت پلک بالا تنها جنبه زیبایی ندارد و با انجام  لیفت دید افرادنیز بهتر می شود.

همان گونه که می دانید جراحی پلک در چند سال اخیردر بین افراد رایج شده است  این روش جوانسازی به زیبایی چشمان افراد کمک می کند و همچنین باعث می شود تا فرد دید بهتری با انجام لیفت پلک بالا داشته باشد.

انجام جراحی لیفت پلک بالا با افزایش سن

با گذشت زمان و افزایش سن افراد پلک ها و سلامت آنها تحت  تاثیرقرار می گیرد.زیرا به مرور زمان و با افزایش تدریجی سن پوست پلک افراد حالت افتادگی وپوست اضافه  پیدا خواهد کرد.

افزایش پوست اضافه در برخی افراد  به حدی می رسد که دید  فرد محدود می شود وفرد برای رفع این مشکل بهتر است  لیفت پلک بالاانجام دهد.

این  مشکل حتی می تواند در فعالیت های روزمره افراد مانند دیدن تلویزیون و رانندگی، نیز مشکلاتی ایجاد کند. در نتیجه افراد برای رفع این مشکل به جراحی پلک رو می آوردند  تا افتادگی پلک آنها  برطرف شود وبدین صورت دید بهتری داشته باشند.

منبع : http://iran-beauty.ir