کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

بهترین جراح پلاستیک سینه

بهترین جراح پلاستیک سینه

بهترین جراح پلاستیک سینه  ، کسی است که علاوه بر دوره جراحی عمومی باید  دوره فوق تخصص پلاستیک را نیز با موفقیت سپری کرده باشد وهمچنین  مدرکی معتبر از مراکز دانشگاهی معتبربرای این کار کسب کرده باشد ودر زمینه جراحی های زیبایی و پلاستیک تجربه ،مهارت و تبحر کافی داشته باشد.

 

بهترین جراح پلاستیک سینه

 

یکی از نکاتی که قبل از جراحی سینه  بسیار اهمیت دارد و باید بیماران قبل از انجام جراحی زیبایی سینه به آن توجه کافی داشته باشد این است که جراح سینه ای را انتخاب نمایند که علاوه بر داشتن تخصص و تبحر در زمینه جراحی سینه تکنیک های روز دنیا را بداند و آنها را به کار بگیرد ، جراح سینه باید تمام تلاش خود را نماید که بهترین راه حل را به کار بگیرد تا سلامتی بیمار حفظ گردد و بیمار پس از عمل نهایت رضایت را نیز داشته باشد .

 

ویژگی های بهترین جراح پلاستیک سینه

موضوعی که بسیار اهمیت دارد تخصص و تحصیلات جراح می باشد. یک جراح پروتز سینه باید فوق تخصص جراحی زیبایی پلاستیک باشد و یا حدالامکان متخصص دراین حوزه باشد.

جراح عمومی نمی تواند مورد مناسبی برای چنین جراحی پراهمیتی باشد. جراح پروتز سینه باید با آناتومی بدن و سینه فرد کاملا آشنا باشد ، یک اشتباه می تواند خسارت جبران نا پذیری را برای فرد به همراه داشته باشد.

 

برای تشخیص مهارت و تجربه بهترین جراح پلاستیک سینه می توانید از اطرافیان و افرادی که توسط  جراح مورد نظر شما جراحی شده اند پرس و جو کنید..  سعی کنید حتما حضوری با این افراد صحبت داشته باشید.

این حق شماست که از نتیجه جراحی های پزشکتان اطلاع داشته باشید تا با اطمینان و اعتماد کامل زیر دست توانمند آن جراحی کنید. جراحی سینه با دلایلی مختلفی انجام می شود که در اینجا به برخی از آنها اشاره شده است.

منبع : http://iran-beauty.ir

تزریق چربی

تزریق چربی چیست

تزریق چربی فرآیندی است که طی آن بافت ها و سلول های چربی را از ناحیه های مشخص شده مانند ران، شکم، باسن، پا و غیره  برداشت کرده وبه  بخش هایی که باید پر تر و یا حجیم تر شود تزریق می شود نام دیگر تزریق چربی پیوند چربی می باشد.

 

تزریق چربی

 

برخی افراد هستند که علاقه دارند  قسمت های خاصی از بدنشان همانند لب، گونه، گودی های زیر چشم و … پر تر به نظر برسد و به همین دلیل را انتخاب می کنند.

 

 

 

برداشتن چربی از بدن

پزشک در ابتدا از نواحی نظیر باسن ، ران چربی برداشته می کند ، در این روش به منظور فراهم شدن برداشتن چربی های بیشتر نیاز است کمی از لیپوساکشن استفاده شود .

برداشتن چربی ها  با یک میله بنام کانولا انجام می گیرد ، خوشبختانه طراحی کونولا به گونه ای می باشد که کمترین آسیب به سلولهای چربی وارد می گردد وچربی مورد نیاز بدن بدین صورت از بدن خارج می شود.

 

جدا سازی سلولهای چربی

پس از برداشت چربی ها از بافت به منظور جداسازی ناخالصی ها و مایعات چربی ممکن است پزشک از سانتریفیوژ با سرعت بالا چربی ها را چرخانده ، سپس چربی های آسیب دیده خارج می گردد که در نهایت می توان  انتقال چربی را به نواحی مختلف بدن نظیر صورت انجام داد .

منبع : http://iran-beauty.ir

بهترین جراح سینه

بهترین جراح سینه

بهترین جراح سینه باید دارای برخی خصوصیات وویژگی ها است .شما می توانید برای انتخاب جراح سینه قبل از هر اقدامی با مراجعه حضوری به مطب جراح فوق تخصص پلاستیک و دیدن بیماران قبلی که جراحی سینه انجام داده اند صحبت کنید.

 

 

بهترین جراح سینه

 

یک جراح سینه خوب از همان ابتدا سلامت فرد را در اولویت کار خود قرارمی دهد وهدف فرد را ازانجام عمل جراحی سینه بررسی می کند و با توجه به مهارت و تجربه  خود و به کمک تکنیک های مدرن پزشکی به درمان و جراحی سینه بیمارخواهند پرداخت.

 

ویژگی جراح سینه خوب

بهترین جراح سینه با انجام روش های مختلف فرم دهی و زیباسازی سینه را متناسب با بدن هر فرد را ایجاد خواهد نمود.

برای به حداقل رسیدن عوارض و خطرات احتمالی ناشی از جراحی سینه باید جراحی سینه ، توسط فوق تخصص پلاستیک انجام شود.

زیرا بهترین جراح فوق تخصص پلاستیک با توجه به دانش ومهارت لازم وهدف فرد از جراحی سینه بهترین روش را انتخاب کرده و یک دیدگاه کلی از نتیجه جراحی سینه به فرد خواهد داد.

همچنین در جلسه مشاوره  به تمام سوالات فرد در مورد جراحی سینه با صبر و حوصله پاسخ خواهد دارد  و در مورد اقدامات قبل و مراقبت های بعد از جراحی سینه توصیه های لازم را گوشزد خواهد کرد

منبع : http://iran-beauty.ir

کاشت مو

کاشت مو چیست

کاشت مو روشی مناسب بزای افرادی است که دچار ریزشی موشدید شده اند کاشت مو در حقیقت  برداشت ریشه‌های مو از قسمت‌های پرپشت مو و کاشت در قسمت‌های کم پشت است می توان گفت که این روش در حقیقت ساده‌ترین ونتیجه بخش ترین روش  درمانی برای افزایش رشد مومعرفی شده است. در سالهای اخیر روشهای زیادی برای کاشت مو معرفی شده است.

 

 

کاشت مو

 

 

کاشت مو در چه نواحی ازبدن انجام می شود

می توان گفت که ازمزیت‌های مهم عمل کاشت عدم محدودیت در ناحیه کاشت است . کاشت  را می توان در یکی از نواحی زیرانجام داد :

-سر

-کاشت درقسمت سبیل

-کاشت در ناحیه قرار گیری مژه‌ها

-ریش

-ابروها

نواحی هستند که هر یک با توجه به تشخیص متخصص پوست ومو در تهران  قابلیت انجام عمل کاشت را خواهند داشت

 

 

 

انواع روش های کاشت مو

 

ریزش مو و طاسی از مواردی است که اغلب افراد برای درمان آن اقدام می کنند. روش های متفاوتی برای کاشت  و رفع این مشکل وجود دارد.البته هریک از این روشها  هر کدام دارای مزیت ها و معایب است.در اینجا به برخی از رایج ترین روش های کاشت مو که در سالهای اخیرپزشکان مورد استفاده قرار می دهند اشاره شده است.

منبع : http://iran-beauty.ir