کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

جراحی پلک افتاده

جراحی پلک افتاده

جراحی پلک افتاده: افتادگی پلک‌ها چهره شما را غم انگیز و خسته نشان می‌دهد و زاویه داشتن چشم‌ها چند سال به سن شما اضافه خواهد کرد. روش‌های درمانی از جمله پلاسماجت وجود دارد که برای زیبایی ابداع شده اند که بدون سوزن و زخم و ناراحتی شما را به خواسته مورد نظرتان می‌رساند.

Eyelid surgery

 

رفع افتادگی پلک با پلاسماجت از بهترین و سریع ترین شیوه های درمانی برای این مشکل است. با این شیوه می توان به سرعت و بدون هیچ گونه دردی از شر چین و چروک ها و افتادگی روی پلک ها خلاص شد و به آن طراوت و شادابی مد نظر دست یافت.

دلایل جراحی پلک افتاده

افتادگی پلک ها ممکن است در تمامی افراد در سنین مختلف ایجاد شود که هم عوامل طبیعی مانند افزایش سن در آن دخیل است و هم عوامل محیطی و بیرونی و نوع زندگی افراد. گاهی برخی رفتارها و عادات غلط مانند سیگار کشیدن و گاهی نیز قرار گرفتن در معرض برخی آلاینده های شیمیایی و محیطی و آلودگی های مختلف و همچنین نور آفتاب چنین عوارضی را ایجاد خواهد کرد.

برای درمان افتادگی پلک ها نیز می توان از راه های مختلفی استفاده کرد که جراحی باز و برش و برداشتن چربی و پوست یکی از آنهاست ولی در چنین شرایطی استفاده از راه های سریعتر، کم دردتر و راحتتر نیز مورد نظر برخی بیماران است که رفع افتادگی پلک با پلاسماجت یکی از بهترینِ آنهاست.

 

 

روشهای درمان پلک افتاده

روش درمانی نوبی  برای افتادگی پلک و مشکلات دیگر پلک وجود دارد که یکی از انها جراحی پلک افتاده است. البته روشهای جدیدی وجود دارد که نیازی به جراحی و برداشتن پوست اضافه نمی باشد. پلاسماجت یک روش مانند لیزر سطحی پوست می باشد. روش کار در پلاسماجت بدین صورت است که با استفاده از دستگاه یونیزاسیون سلولی در پوست اتفاق می افتد و لایه سطحی پوست  از جامد به گاز تبدیل می شود و این فرایند باعث جمع شدن لایه های تحتانی پوست می شود. باید گفت که  که پس از جراحی پلاسما جت افتادگی پلک پوسته ریزیهایی روی پلک ایجاد می شود که در طی یک هفته از بین میرود و پلک به حالت طبیعی خود برمیگردد.

روش انجام پلاسما جت افتادگی پلک

 

با استفاده از این دستگاه پلاسما جت  افتادگی پلک  به جای برش پوست، سطح پوست و عوارض آن به صورت لایه ای به کمک امواج برداشته می شود به این شکل که به سرعت و در کمترین از ثانیه لایۀ سطحی پوست از حالت جامد به گاز تبدیل می شود. با این دستگاه کم دردترین و سریع ترین رفع افتادگی پلک ها انجام می شود.پس از این عمل سریع و فوری لایۀ زیرین پوست جمع شده و افتادگی پلک ها بر طرف خواهد شد

منبع : http://iran-beauty.ir

جراح سینه خوب

جراح سینه خوب

جراح سینه خوب  جراحی است که به غیر ازدوره جراحی عمومی باید دوره فوق تخصص پلاستیک را نیز با موفقیت سپری کرده باشد دارای مدرکی معتبر از مراکز دانشگاهی معتبر باشد تا دانش کافی را در این زمینه داشته باشد تا در جراحی های زیبایی و پلاستیک تجربه ،مهارت و تبحر کافی داشته باشد.

جراح سینه خوب

جراح سینه خوب

همان گونه که می دانید انجام جراحی سینه در چند سال اخیر به دلایل  مختلف در بین خانم ها دو به افزایش است. همان گونه که می دانید جراحی زیبایی سینه از جراحی های حساس است که نیاز به تجربه و دقت زیاد جرا دارد به همین دلیل قبل از هر اقدامی در پیدا کردن  جراح سینه خوب دقت لازم را داشته باشید و این مرحله جزء مراحل اساسی و تاثیرگذار درداشتن نتیجه مطلوب دارد.بهترین جراح سینه مهارت  تجربه لازم را باید در این زمینه کسب کرده باشد تا بتواند بدون ایجاد مشکل وعارضه ای بهترین جراحی را برای بیمار خود انجام دهد.

سینه ها یکی از اندام مهم و بسیار تاثیر گذار در اندامی زیبا و متناسب می باشد بهترین جراح سینه با انجام جراحی سینه خوب  می تواند اعتماد  به نفس وزیبایی سینه های یک فرد را افزایش دهد تا مشکل سینه های کوچک ، افتاده یا بزرگ افرادبدین وسیله رفع شود.

جراحی سینه

جراحی سینه از جراحی های زیبایی و یا ترمیمی سینه  می باشد که افراد با انجام آن می توانند عیوب سینه خود را با ان برطرف کنند تاثیر بسزایی دررفع مشکلات وزیبایی وتناسب اندام سینه بانوان  داشته باشد.

بعد ازاینکه بیمارجراحی سینه با روش های مانند پروتز سینه ، لیفت سینه ، کوچک کردن سینه را انجام داد این جراحی باعث می شود اعتماد به نفس فرد بالا رود که این امر در زیبایی وتناسب اندام سینه افراد بسیار تاثیرگذار است.

بیشتز بیماران  بعد از جراحی سینه رضایت  بالا یی از جراحی خود دارند و بلافاصله پس از جراحی می توانند  نتیجه جراحی رامشاهده کنند .در کل روشهای جراحی عبارت است از  بزرگ کردن سینه های کوچک،  کوچک کردن سینه های بزرگ،    بالا بردن سینه یا لیفت سینه، پروتز سینه است.

منبع : http://iran-beauty.ir

جراحی بینی شکسته

جراحی بینی شکسته

جراحی بینی شکسته ازجراحی های بینی است . شکستگی بینی در بیشتر افراد به دلایل مختلف ایجاد می شود اما بیشتر ین دلیل شکستگی براثرتصادف ویا برخورد با جسم سنگین و سخت اتفاق می افتد. همچنین شکستگی بینی به دلیل زمین خوردن ،سقوط ، تصادف ، انواع ورزش هاو بسیاری از اتفاقات دیگرنیزبرای فرد اتفاق می افتد. زمانی که بینی فرد دچارشکستگی می شود ، درظاهر بینی فرد تغییراتی به وجود می اید که نیاز به جراحی بینی در دیده می شود.

جراحی بینی شکسته

در بیشترنوع شکستگی صورت شکستگی بینی  نیز رخ می دهد. بنابرمطالعات که در شکستگی صورت انجام گرفته است، نیمی از شکستگی های صورت به همراه  شکستگی بینی اتفاق می افتد.

زمانی که بینی فردی دچار شکستگی می شود  باید در اولین روزهای شکستگی به جراح  مطمئن مراجعه کند. زیرا هرچه شما  برای درمان ورفع شکستگی زودتراقدام کنید از جراحی بینی نتیجه بهتری بدست خواهید آورد زیرا بینی های شکسته در روزهای اول  برای ترمیم آمادگی بیشتری نشان می دهد.

علایم شکستگی بینی

هنگامی که بینی شما به هر دلیل مختلفی دچار آسیب دیدگی می شود معمولا بینی دچارکبودی، تورم و خونریزی می شود. علائمی که شکستگی بینی را نشان می دهدعبارتند از :

حساسیت واحساس شدید دردهنگامی که بینی خود را  لمس می کند ،همچنین شما علائمی مانند  تورم درصورت یا بینی، کبودی در اطراف بینی ،بدشکلی و بد فرمی بینی را مشاهده خواهد کرد.

 ودر صورتی که بینی خود را لمس کنید  وبه بینی خود دست بزنید احساس  شکستگی ، خرد شدگی یا سایش به گوش تان  می رسد و فرد در بینی خود احساس  درد و مشکلات تنفسی  خواهد داشت.

منبع : http://iran-beauty.ir

جراحی پلک زیبایی

جراحی پلک زیبایی

جراحی پلک زیبایی از جراحی هایی زیبایی پلک  است  که در آن چربی اضافی از چشم فرد تخلیه می شود و بافت نگهدارنده پلک پایین کشیده و سفت خواهد شد . با انجام جراحی پلک زیبایی پف پلک  به کمترین مقدار خود  خواهد رسید و حالت خستگی و خمودگی را از چهره فرد دور می کند . انجام جراحی پلک زیبایی برای پف پایین چشم برای آقایان نیز به میزان  بانوان دارای  محبویت است و برای فرد کاربرد دارد . جوان‌تر کردن  وزیبایی چشمها یکی از دلایل اصلی جراحی پلک می باشد.

جراحی پلک زیبایی

شما می توانید جراحی پلک زیبایی  را همزمان با جراحی های دیگر زیبایی  انجام  دهید ، با انجام جراحی پلک چشم‌ها زیباتر و جوان‌تر خواهد شد. ومتخصصین  زیبایی چشم در جلسه مشاوره مخصوص بلفاروپلاستی. هدف از این  جراحی را مشخص می کنند وبرحسب ویژگی‌های منحصر به فرد هر بیمار بر اساس سن، جنسیت، نژاد و وضعیت  اقدام به جراحی پلک می کنند.

اکثر افرادی که پف زیر چشم دارند،  می دانند که پف زیر چشم آنها در صبح ها بیشتر از زمانهای دیگر است . دلیل پف بیشتر چشم در این است که چربی کاسه چشم شامل آب میباشد و پف پس از خواب طولانی شبانه به بیشترین حد خود می‌رسد. اما در طول روز جاذبه زمین مقداری از آن  را جذب  می کند . ودر طول روز بافت ظریف چشم به مرور شل و شل‌تر می‌شود و پف زیر چشم کاملا مشخص خواهدشد. افزایش حجم مایع به دلیل  آلرژی و خواب بافت پلک را شل‌تر می‌کند و موجب خسته به نظر رسیدن آن میشود.

دلیل پف کردن چشم

پف چشم غالباً با با آلرژی و خستگی اشتباه گرفته میشود .  همان گونه که می دانید پف زیر چشم ارتباطی به خواب یا آلرژی در افراد ندارد و دلیل آن افتادگی چربی پلک پایین یا همان چربی اربیتال است. همان‌طور که گفتیم چشم در فضایی دارای چربی  قرار دارد . برای رفع پف زیر چشم و جوان کردن آن باید چربی آن قسمت برداشته شود و جابه جا و یا فرم دهی شود .

منبع : http://iran-beauty.ir

عمل پروتز سینه

عمل پروتز سینه

 عمل پروتز سینه از جراحی های سینه می باشد که امروزه در بینی زنان بسبار رایج شده است.در صورتی که علاقمند به بزرگ کردن سینه  خود هستید نظرجراحان پلاستیک در این باره این است که  پروتز سینه روش رایج و محبوبی برای  بزرگ کردن سینه ها است.

عمل پروتز سینه

برخی از بیماران قبل از انجام جراحی سینه نگران نتیجه عمل پروتز سینه هستند چرا که در صورتی که جراحی با  موفقیت انجام نشود  تبدیل به یک تجربه سخت و تلخ خواهد شد .به همین دلیل انتخاب و پیدا کردن جراح سینه برای انجام عمل پروتز سینه از اهمیت زیادی برخوردار است.

مزیت انجام عمل پروتز سینه

یکی از مزیت های مهم عمل پروتزسینه این است که موجب می شود تا سینه ها به حد مطلوب رسیده  و به حالت خوش فرم در اید.

همچنین می توان با انجام عمل پروتز سینه غیریکنواختی سینه را نیزبا این جراحی  بهبود بخشید.در عمل پروتز سینه، جراح  پروتز را در زیر بافت های نرم سینه قرار می دهد.این پروتز با سیلیکون یا سالین پر می شود.میتوان  هم زمان با لیفت سینه از پروتز سینه نیز استفاده کرد.

نتایج حاصل از عمل  پروتز سینه  چیست

اگر  شرایط زیر را دارید می توانید  از پروتز سینه استفاده کنید

  • بزرگ کردن سینه با عمل پروتز سینه امکان پذیر است.
  • متناسب شدن لباس در تن
  • متناسب کردن اندازه سینه
  • در صورتی که به خاطر بارداری، شیردهی، کاهش وزن یا پیری ،اندازه سینه کاهش یافته است.
  • بهبود افتادگی سینه در صورت کاهش وزن