کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه

جراحی لیفت سینه یکی از روشهای جوانسازی پوست سینه است که به وسیله آن پوست اضافی در قسمت سینه برداشته  شده و بافت های باقیمانده به اطراف آن کشیده می شود وپزشک به پوست سینه شما شکل دوباره می دهد وبه این ترتیب خطوط سینه ها برای شما  مشخص می شود.

 

جراحی لیفت سینه

 

 

همان گونه که گفته شد جراحی لیفت سینه نوع جوانسازی سینه برای فرد است به مرور زمان با افزایش سن در سینه زنان تغییراتی ایجاد می شود و سینه شکل سفت خود را از دست می دهد. این تغییرات در بدن زنان به دلیل بارداری شیردهی افزایش یا کاهش وزن ،افزایش سن ،وراثت دربرخی از زنان  ایجاد می شود.

 

کاندیدای مناسب جراحی لیفت سینه

این نکته را بدانید که لیفت بر سایز سینه ها و شکل گرد بخش بالایی سینه ها تاثیر گذار نیست. اگر فردی سینه های پرتری بخواهد می توانید ازگزینه لیفت برای بزرگ کردن سایز سینه ها استفاده کنید اگرشما سینه های کوچک و مناسب تر می خواهید می توانید با  لیفت سایز سینه ها ی خود را کاهش دهید.

برای انجام  این روش شما باید از لحاظ سلامتی سالم باشید. و تغییروزن نداشته باشید.

همچنین نباید از سیگار استفاده کنید

احساس آویزانی سینه برای شما آزار دهنده باشد.

سینه های  فرد شکل کشیده داشته باشد که با انجام  لیفت به شکل قبل خود باز گردد.

نوک سینه شما به سمت پایین باشد که با این روش تا حد زیادی آن ها را به وضعیت نرمال باز می گردند.

ودرزمانی که پوست اطراف سینه شما به هر دلیلی دچار شل شدگی شده باشد و نواحی تیره اطراف نوک سینه بزرگتر  شده باشد لیفت روش مناسبی است ودرصورتی که یکی از سینه ها کوچک تر از دیگری باشد می تواند ازلیفت سینه استفاده کند.

منبع : http://iran-beauty.ir

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی

جراحی بینی طبیعی نوع از جراحی های زیبایی بینی است که در این جراحی در بافت های بینی تغییرات  زیادی انجام نمی شود و بیشترین تغییرات در قسمت نوک بینی و پشت بینی فرد ایجاد خواهد شد در این روش جراحی شما مشکلات مختلفی که ممکن بعد ازدیگر جراحی هایی  بینی  ممکن است به وجود اید را ندارید.

جراحی بینی طبیعی چیست

در این جراحی سوراخ های بینی بیش از حد کوچک نمی شود و هیچ قوسی بر روی پشت بینی  شما ایجاد نخواهد شد و همین موضوع سبب می شود که بینی شما بسیار طبیعی به نظر برسد و از حالت معمول خود خارج نشود.

جراحی طبیعی بینی چیست

جراحی طبیعی بینی یا عمل بینی طبیعی برای  برطرف کردن نواقص زیبایی ورفع ایرادهای بینی فرد انجام می گیرد در این  نوع جراحی از قوس زیاد بینی اجتناب می شود و نوک بینی بنا به درخواست بیمار تا حدی که افتادگی برطرف شود بالا برده خواهد شد.

یکی از نکات مهم در جراحی بینی طبیعی  این است که بینی باید با اجزای دیگر صورت هماهنگی داشته باشد  در واقع بینی طبیعی  جراحی شده است که بر اساس دیگر اجزای صورت این جراحی انجام شود به گونه ای که با دیگر اجزای صورت هماهنگی لازم را داشته باشد.

معیارهای ظاهری در جراحی بینی طبیعی

جراح بینی پیش از انجام جراحی بینی باید به موارد زیر توجه کندتا جراحی درستی راانجام دهد.

– مقدار برجستگی بینی فرد

– مقدار چرخش بینی

– پره های بینی

– پهنای بینی

-قرینگی بینی

-ایجاد تقارن در طرفین بینی که در اثر انحراف تیغه دچار عدم تقارن شده است .

منبع : http://iran-beauty.ir

جراحی پلاستیک پلک

جراحی پلاستیک پلک چیست

جراحی پلاستیک پلک در حقیقت نوعی جراحی های زیبایی  است که امروزه  افرادی زیادی تمایل به انجام این جراحی دارند و انجام این جراحی بسیار رایج شده است.

بیشتر کسانی که قصد دارند جراحی پلاستیک پلک انجام دهند مشکلاتی مانند افتادگی پوست پلک بالایی چین های پوستی درپلک فوقانی پلک دارند .

جراحی پلاستیک پلک

البته برخی افراد این جراحی ها را تنها به دلیل جنبه زیبایی آن  انجام می دهند و این جراحی بیشتر برای رفع احساس خستگی یا افتادگی پوست اضافه بر روی مژه ها انجام می شود  که این مشکل باعث شده محدوهایی دردید افرادایجاد شود.

دلایل انجام جراحی پلاستیک پلک چیست

جراحی پلاستیک از روشهای است کمک می کند تا شما چهره جذابتری داشته باشید و این جراحی باید توسط جراح زیبایی انجام شود.

این را بدانید که  افرادی که می خواهند جراحی  پلاستیک را انجام دهند باید از لحاظ  جسمانی در سلامت کامل باشند.  جراحی پلاستیک پلک بیشترمناسب افرادی است که اختلال در دید ،افتادگی پوست ،رسوب چربی در پلکها دارند .این موارد از دلایلی است که شما می توانید جراحی پلاستیک پلک را انجام دهید.

منبع : http://iran-beauty.ir

جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبایی سینه

جراحی زیبای سینه ازجراحی های زیبایی برای زنان  است که با انجام این جراحی فرد به سایز دلخواه و فرم مناسب سینه خود دست پیدا می کند شما می توانبد ازجراحی زیبایی سینه برای کوچک کردن سینه و همچنین برای بزرگ کردن سینه ها استفاده کنید. روش هایی که برای جراحی زیبایی  سینه  امروزه توسط پزشکان استفاده می شود بیشتر شامل لیپوساکشن، ایمپلنت و برش سینه است

 

 جراحی زیبایی سینه

دلیل انجام جراحی سینه چیست

همان گونه که می دانید داشتن سینه یکی از ویژه‌ های مهم  برای خانم ها است زیرا سینه در حقیقت مهم‌ترین سمبل زنانگی برای خانم ها محسوب می شود  به همین دلیل خانم ها  برای زیبایی و تناسب اندام  تمایل دارند جراحی زیبایی سینه انجام دهند.

منبع : http://iran-beauty.ir

جراحی بینی زیبایی

جراحی بینی زیبایی

جراحی بینی زیبایی می تواند علاوه برزیبایی در بینی باعث ایجاد تناسب درخود بینی و تناسب بهتری بین بینی ودیگر اجزای صورت می شود.

 

جراحی بینی زیبایی

 

زیرا همان گونه که میدانید رابطه تنگاتنگ بین  بینی با پیشانی، چشم، لب وچانه وجود دارد که ایجاد هرنوع نقصی دراجزای صورت می تواند براین ارتباط ظریف تأثیرگذار باشد.به عنوان مثال داشتنن چانه کوچک در مدل بینی شما تاثیر دارد.زیرا تناسب نبودن  بینی با اجزای صورت موجب عدم دسترسی به نتیجه رضایت بخش در فرد می شود.

 

آیا نوع بینی بر جراحی بینی زیبایی تاثیرمی گذارد

نوع بینی و الگوی عمل جراحی بینی برجراحی بینی زیبایی تاثیر گذار است .به عنوان مثال در بینی ها گوشتی که مشخصه آنها بینی پهن با پوست ضخیم وبافت غضروفی است. جراحی بینی زیبایی دراین گونه بینی ها با روش جراحی بینی های استخوانی متفاوت است.زیرا درجراحی بینی گوشتی جراح باید از روش های تقویت اسکلت بینی برای افزایش حمایت بافت های نرم بینی استفاده کنید و این جراحی ها باید با استفاده از تکنیک های جدید با نتایج مطلوب انجام بگیرد.

منبع : http://iran-beauty.ir