کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

متخصص دیسک کمر در کرج

متخصص دیسک کمر در کرج

Lumbar disc specialist in Karaj

متخصص دیسک کمر در کرج کسی است که دانش و مهارت لازم  در تشخیص و درمان  اختلالات و بیماری های دیسک کمر را دارد . در حقیقت کار متخصص دیسک کم با توجه به علائم بیمار تشخیص و انتخاب بهترین درمان است .

از جمله متخصصان  ستون فقرات، که می تواند به بهبودی فرد کمک کنند جراح مغز و اعصاب، جراح ارتوپدی ، فیزیوتراپیست و متخصص طب فیزیک و دکتر کایروپراکتیک هستند که می توانند در درمان دیسک کمر به شما کمک کنند.

اما در میان این پزشکان جراح  تنها پزشکی که می تواند به صورت تخصصی در صورت نیاز  به درمان و جراحی دیسک کمر بپردازد.

بیماری دیسک کمر

  • دیسک کمر یکی از بیماری های بسیار آزاردهنده است که در همه سنین ممکن است اتفاق بیفتد اما این مشکل بیشتر در سنین بالا ایجاد می شود.

دیسک کمر می توانند به دلایل مختلفی به وجود بیاید که مهمترین این عوامل شامل بلند کردن اجسام سنگین و یا به دلیل بد نشستن و با خوابیدن ممکن است به وجود آید .

فرقی ندارد که این بیماری چگونه به وجود آمده است در هر شرایطی لازم است  بهترین متخصص دیسک کمر در کرج را پیدا کنیدپزشک متخصص به شما کمک می کند سریع تر بهبود پیدا کنید.

دیسک کمر چه علائمی دارد؟

بهتر است قبل از هر اقدامی  تمام علائم بیماری دیسک کمر را بشناسید تا با مشاهده هریک از این موارد به بهترین متخصص دیسک کمر در کرج  مراجعه کنید و علائم بیماری خود را شرح دهید تا دکتر شما بهتر درمان را برای شما انتخاب کند در اینجا به برخی از مهمترین علائم دیسک کمر اشاره شده است

-گرفتگی و سوزن سوزن شده پا مخصوصا  در قسمت پشت زانو

-حس  گرفتگی و سوزن سوزن شده در پا و یا کمر

-در بلند کردن اجسام دچار مشکل هستید.

– در نواحی کمر، باسن ، ران و ساق پا احساس درد شدید دارید....

اینجا بخوانید : drshams-chiro.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.