کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

درمان آرتروز زانو با کایروپراکتیک


Treatment of knee arthritis with chiropractic

درمان آرتروز زانو با کایروپراکتیک  یکی از درمان های غیر جراحی و کم هزینه می باشد. آرتروز زانو یک بیماری شایع تضعیف  مفصلی است. بیماری آرتروز باعث می شود غضروف مفصل فرسوده و تخریب بشود که می تواند منجر به درد ، سفتی و کاهش دامنه حرکتی شود . درمان آرتروز زانو با کایروپراکتیک با برنامه ریزی درمان مناسب برای هر شخص باعث می شود  دامنه حرکت زانو و همچنین قدرت و انعطاف پذیری عضلات اطراف مفصل  بیشتر شود، افزایش ثبات مفصل زانو برای بیمار نیز افزایش یابد.

آرتروز زانو

آرتروز زانو یکی از رایج ترین درد مفصل می باشد که باعث شده خیلی افراد بابت این درد به کلینیک ها کایروپراکتیک مراجعه کنند.آرتروز  زانو بیماری است که با تحلیل رفتن یا فرسوده شدن غضروف در مفصل به وجود می آید . تحلیل رفتن در غضروف باعث می شود استخوان ها بهم نزدیک بشوند و ساییدگی مفصل پیدا کند.

علائم آرتروز زانو

اکثر افرادی که دچار آرتروز زانو هستن معمولا درد زانو خود را در عمق زانو توصیف می کنند. این درد ها معمولا با راه رفتن و فعالیت روزانه بیشتر می شودو با استراحت کاهش پیدا می کند. البته باید توجه داشت با پیشرفت آرتروز ممکن هست درد دائمی شود. از علائم این بیماری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درد:

یکی از علائم آرتروز زانو می توان به درد در مفصل اشاره کرد در اوایل بیماری به صورت گذرا در مرحله پیشرفته به صورت دائم می باشد

 

  • سفتی :

در آرتروز زانو می تواند سفتی در مفصل زانو داشته باشید که باعث می شود در حرکت مفصل زانو مشکل داشته باشید به خصوص پس از نشستن و استراحت حرکت زانو برای تان دشوار باشد.

اینجا بخوانید : drshams-chiro.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.