کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

کایروپراکتیک در کرج

کایروپراکتیک در کرج

Chiropractic in Karaj

کایروپراکتیک در کرج  یک روش درمانی بدون نیاز به دارو است که براساس ماساژ درمانی به صورتی دستی و با دستگاه انجام می شود.

این روش درمانی بیشتر بر روی تشخیص و درمان اختلالات در دستگاه ماهیچه‌ای‌ اسکلتی انسان به‌ خصوص در  ستون مهره‌ ها تمرکز دارد.

کایروپراکتیک چیست؟

کایروپراکتیک به اصطلاح نوعی  درمان دستی است که با ایجاد  تحریک در دستگاه ارتباطی بدن ، عملکرد این نوع  دستگاه را بهبود می بخشد تا بدین وسیله عملکردهای اندام‌های مختلف  و سیستم‌های بدن را کنترل و هماهنگ کند.

در حقیقت می توان گفت که کایروپراکتیک در کرج  نوعی مراقبت‌ حرفه‌ای است که بارفع اختلالات موجود در دستگاه ماهیچه‌ای اسکلتی، سیستم عصبی موجب سلامت فرد می شود .

معمولاً در کایروپراکتیک از  ماساژ درمانی و دستگاههای پیشرفته  برای درمان بیماری‌ های عصبی عضلانی نظیر کمردرد، پ دیسک گردن و درد مفاصل استفاده می شود.....

ادامه نوشته : drshams-chiro.com

درمان میگرن با کایروپراکتیک

درمان میگرن با کایروپراکتیک

درمان میگرن با کایروپراکتیک

درمان میگرن با کایرو پراکتیک یکی از جدیدترین روش های درمانی است که در کاهش درد میگرن درتمام کشورهای پیشرفته استفاده می شود.

همان گونه که میدانید سردرد ها به دلایل مختلفی مانند استرس، آلودگی اب وهوا ،تغذیه افراد، نحوه خوابیدن و ژنتیک ایجاد میشود. اما بیشتر سردردها روزمره به دلیل استرس و نوع غذا بستگی دارد.

 در تمام سردرد ها مخصوصا میگرن دلیل اصلی که در آن ها تاثیر می گذارد این است که سیستم عصبی درست عمل نمی کند . برای این که بتوانیم سیستم عصبی به درستی کار کند روش های درمانی مختلفی وجود دارد که درمان میگرن با کایروپراکتیک یکی از این درمان  ها است.

 

کایروپراکتیک چگونه به کاهش درد میگرن کمک می کند ؟

اکثریت پزشکان معتقدند که سر دردها  از سیستم های عصبی گردن ایجاد شود ، یعنی سیستم عصبی گردن که به مغز ارتباط دارد  در قسمت  ستون فقرات گردن، تحت فشار باشد. اگر این فشار برداشته شود، سیستم عصبی نیز رها می شود و اطلاع رسانی در بدن بهتر اتفاق می افتد و سردرد از بین برود با درمان میگرن با کایروپراکتیک این درد ها تا حد زیادی کاهش می یابد.....

ادامه نوشته : drshams-chiro.com

کایروپراکتیک دیسک گردن

کایروپراکتیک دیسک گردن

Chiropractic neck disc

کایروپراکتیک دیسک گردن  یک روش درمانی مناسب  برای درمان دیسک گردن محسوب می شود این روش درمانی یک روش  غیر تهاجمی است که نیاز به دارو، تزریق و یا جراحی ندارد. بعد ازاین که تشخیص توسط پزشک انجام شد، پزشک کایروپراکتیک با توجه به علایم بهترین روش درمان را برای بیماری خود انتخاب می کند.

همان گونه که در بالا اشاره شد یکی از روش های درمان دیسک گردن کایروپراکتیک دیسک گردن است. درمان کایروپراکتیک برای گردن باید توسط متخصص و دکتر کایروپرکتیک انجام شود.

در این روش درمانی پزشک  با وارد کردن نیروی ناگهانی به مفصل انجام می شود وبا انجام آن در چند جلسه به کمک دستگاههای پیشرفته بیمار احساس راحتی می کند. متخصصین طب فیزیکی دوره جااندازی را می بینند. تکنیک درمان دستی روش های مختلفی دارد.البته این نکته را بدانبد  انجام روش درمانی کایروپراکتیک در دیسک حاد گردنی ممنوع است. 

دلیل  بیماری دیسک‌ گردن چیست

دیسک‌ گردن معمولاً به دلیل افزایش سن در نتیجه فرایندی موسوم به تحلیل دیسک به وجود می آید. در این بیماری فضاهای بین مهره‌ها به هر دلیلی  کاهش می یابد که همین امراحتمال فتق و بیرون زدگی دیسک گردن را افزایش می دهد.

به طور کلی می توان گفت که خم کردن گردن به سمت جلو، حالت اندامی نامناسب در پشت یا به اصطلاح قوز کردن به خصوص در هنگام خوابیدن یا نشستن، فعالیت‌های مانند  ظرف شستن، رانندگی و … که بازوها در جلوی بدن در گیر می کند

همچنین بلند کردن اشیاء به صورت ناگهانی وغیر اصولی  همگی مواردی هستند که هر روزتکرار و انجام می‌دهیم در صورتی که این موارد  تکرارشود موجب بیرون زدگی دیسک گردن خواهد شد.

منبع نوشته : drshams-chiro.com

کایروپراکتیک کمر

کایروپراکتیک کمر

Back chiropractic

کایروپراکتیک کمر یک روش درمانی بسیار امن و موثر است که توسط کایروپراکتور و متخصص فیزیوتراپی انجام می شود. این روش درمانی برای افرادی که در ناحیه ستون فقرات به هر دلیلی درد دارند توصیه می شود . در این روش درمان دکتر کایروپراکتیک از روشهایی مانند کشش ها، حرکات منظم و همچنین روش های درمانی دستی برای درمان شما استفاده می کند

 البته این را بدانید روشهای درمانی کایروپراکتیک به کاهش آسیب دیدگی عصب ها شماو بهبود عملکرد مفاصل و افزایش دامنه حرکتی مفاصل  شما بسیار کمک می کند. تمام روش درمانی  بدون نیاز به جراحی می باشد.

کایروپراکتیک دیسک کمر

کایروپراکتیک معمولا در کنار فیزیوتراپی انجام می شود. این روش درمانی پزشک شما مشکلاتی که در ناحیه ستون فقرات ایجاد شده است را به کمک دستگاههای مجهز و درمان دستی درمان می کند. در کایروپراکتیک کمر به هیچ عنوان مهره های ستون فقرات جابجا نخواهند شد. با این روش دردهای گردن، کمر و ستون فقرات درمان می شود. 

همان گونه که می دانید دیسک یکی از اجزای مهم ستون فقرات محسوب می شود . هنگامی که به هر دلیلی فشار روی دیسک کمر ایجاد می شود شما با بیرون زدگی دیسک مواجه خواهید شد.

بیرون زدگی دیسک به وسیله روش درمانی کایروپراکتیک قابل درمان می باشد. در این روند درمانی معمولا بیمار روی تختی دراز بکشد و متخصص کایروپراکتیک با تکنیک های دستی در چندین جلسه بیمار را درمان می کند.

منبع نوشته : drshams-chiro.com