کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

کایروپراکتیک کمر

کایروپراکتیک کمر

Back chiropractic

کایروپراکتیک کمر یک روش درمانی بسیار امن و موثر است که توسط کایروپراکتور و متخصص فیزیوتراپی انجام می شود. این روش درمانی برای افرادی که در ناحیه ستون فقرات به هر دلیلی درد دارند توصیه می شود . در این روش درمان دکتر کایروپراکتیک از روشهایی مانند کشش ها، حرکات منظم و همچنین روش های درمانی دستی برای درمان شما استفاده می کند

 البته این را بدانید روشهای درمانی کایروپراکتیک به کاهش آسیب دیدگی عصب ها شماو بهبود عملکرد مفاصل و افزایش دامنه حرکتی مفاصل  شما بسیار کمک می کند. تمام روش درمانی  بدون نیاز به جراحی می باشد.

کایروپراکتیک دیسک کمر

کایروپراکتیک معمولا در کنار فیزیوتراپی انجام می شود. این روش درمانی پزشک شما مشکلاتی که در ناحیه ستون فقرات ایجاد شده است را به کمک دستگاههای مجهز و درمان دستی درمان می کند. در کایروپراکتیک کمر به هیچ عنوان مهره های ستون فقرات جابجا نخواهند شد. با این روش دردهای گردن، کمر و ستون فقرات درمان می شود. 

همان گونه که می دانید دیسک یکی از اجزای مهم ستون فقرات محسوب می شود . هنگامی که به هر دلیلی فشار روی دیسک کمر ایجاد می شود شما با بیرون زدگی دیسک مواجه خواهید شد.

بیرون زدگی دیسک به وسیله روش درمانی کایروپراکتیک قابل درمان می باشد. در این روند درمانی معمولا بیمار روی تختی دراز بکشد و متخصص کایروپراکتیک با تکنیک های دستی در چندین جلسه بیمار را درمان می کند.

منبع نوشته : drshams-chiro.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.