کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

کایروپراکتیک

کایروپراکتیک امروزه به عنوان یکی از درمانهای موثر برای رفع دردهای شدید و یا دردهای موقتی در ناحیه تحتانی کمر شناخته شده است.

کایروپراکتیک دیسک گردن

کایروپراکتیک دیسک گردن

Chiropractic neck disc

کایروپراکتیک دیسک گردن  یک روش درمانی مناسب  برای درمان دیسک گردن محسوب می شود این روش درمانی یک روش  غیر تهاجمی است که نیاز به دارو، تزریق و یا جراحی ندارد. بعد ازاین که تشخیص توسط پزشک انجام شد، پزشک کایروپراکتیک با توجه به علایم بهترین روش درمان را برای بیماری خود انتخاب می کند.

همان گونه که در بالا اشاره شد یکی از روش های درمان دیسک گردن کایروپراکتیک دیسک گردن است. درمان کایروپراکتیک برای گردن باید توسط متخصص و دکتر کایروپرکتیک انجام شود.

در این روش درمانی پزشک  با وارد کردن نیروی ناگهانی به مفصل انجام می شود وبا انجام آن در چند جلسه به کمک دستگاههای پیشرفته بیمار احساس راحتی می کند. متخصصین طب فیزیکی دوره جااندازی را می بینند. تکنیک درمان دستی روش های مختلفی دارد.البته این نکته را بدانبد  انجام روش درمانی کایروپراکتیک در دیسک حاد گردنی ممنوع است. 

دلیل  بیماری دیسک‌ گردن چیست

دیسک‌ گردن معمولاً به دلیل افزایش سن در نتیجه فرایندی موسوم به تحلیل دیسک به وجود می آید. در این بیماری فضاهای بین مهره‌ها به هر دلیلی  کاهش می یابد که همین امراحتمال فتق و بیرون زدگی دیسک گردن را افزایش می دهد.

به طور کلی می توان گفت که خم کردن گردن به سمت جلو، حالت اندامی نامناسب در پشت یا به اصطلاح قوز کردن به خصوص در هنگام خوابیدن یا نشستن، فعالیت‌های مانند  ظرف شستن، رانندگی و … که بازوها در جلوی بدن در گیر می کند

همچنین بلند کردن اشیاء به صورت ناگهانی وغیر اصولی  همگی مواردی هستند که هر روزتکرار و انجام می‌دهیم در صورتی که این موارد  تکرارشود موجب بیرون زدگی دیسک گردن خواهد شد.

منبع نوشته : drshams-chiro.com

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.